FAQ - najczęściej zadawane pytania

I. DOSTAWA

1. Ile kosztuje przesyłka?

Wszelkie informacje na temat cen przesyłek znajdują się w zakładce Koszty i terminy dostaw.

2. Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?

Aktualnie nie wysyłamy zamówień za granice Polski, jednakże ta opcja niedługo się pojawi.

3. Czy istnieje możliwość zakupu za pobraniem?

Oczywiście, istnieje możliwości zakupu za pobraniem.

4. Jaki kurier dostarczy moją przesyłkę?

Aby maksymalnie usprawnić dostawę, wszelkie paczki dostarczają kurierzy InPostu.

5. Czy jest możliwość dostawy do Paczkomatu?

Oczywiście, że możesz wybrać opcję dostawy do Paczkomatu InPost.

6. W jakim czasie jest realizowane zamówienie?

Nasze zamówienia realizujemy staramy się realizować w ciągu 1-3 dni roboczych. Natomiast na produkty ręcznie szyte czas oczekiwania wynosi około 2 tygodnie.

7. Gdzie jest moja przesyłka?

Przesyłkę możesz śledzić poprzez numer nadania, który otrzymasz od nas w formie mailowej.

 

II. ZAMÓWIENIE

1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Dla Twojego bezpieczeństwa korzystamy z usług płatności PayU. Zamówienie można opłacić przez szereg oferowanych przez PayU opcji. Wykonując szybki przelew PayU lub ze swojego konta bankowego, BLIKIEM, kartą płatniczą, a nawet przelewem tradycyjnym. Numer konto dla przelewu tradycyjnego: 10 1020 4128 0000 1202 0159 0025

2. Jak zmienić moje zamówienie?

Możliwość dowolnej modyfikacji zamówienia istnieje wyłącznie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania zamówienia, modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności, zmiana sposobu dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@bigotka.pl.

3. Jak mogę anulować moje zamówienie?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania zamówienia, anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@bigotka.pl.

4. Gdzie znajdę kupony rabatowe?

Koniecznie obserwuj naszego Instagrama oraz Facebooka, wciąż dajemy Wam opcję zyskania kodów.

 

III. PRODUKTY

1. Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie jest dostępna tabela rozmiarów. Polecamy się nią sugerować.

2. Co mogę zrobić jeśli rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

Oczywiście możesz skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegóły znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.

 

IV. ZWROTY, REKLAMACJE I WYMIANA

1. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Oczywiście. W ciągu 14 dni należy zgłosić nam chęć zwrotu w celu podania pełnej instrukcji. Zwracamy produkt nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

2. W jaki sposób mogę zwrócić produkt?

Wszelkie informacje na temat zwrotów znajdziesz w naszej zakładce Zwroty i Reklamacje. Produkt należy zapakować oraz odesłać na adres, który znajduje się w zakładce Kontakt. Prosimy również o zamieszczenie formularza, który usprawni proces zwrotu.

3. Otrzymałam uszkodzony produkt. Co teraz?

Prosimy o jak najszybszy kontakt za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@bigotka.pl lub wysłanie produktu reklamowanego zgodnie z instrukcję w zakładce Zwroty i Reklamacje.

4. Chciałabym wymienić produkt na inny. Czy istnieje taka możliwość?

Oczywiście. Prosimy o kontakt za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@bigotka.pl. Nasi konsultanci indywidualnie pomogą Ci to wykonać.

5. Po jakim czasie otrzymam zwrot środków na konto?

Zwrotu kosztów następuje do 14 dni od momentu otrzymania od nas zwróconego produktu.