Zwroty i reklamacje

ZWROT

Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne mają prawo zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia.

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Art. 12 ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 r w przypadku odstąpienia od umowy kupujący pokrywa koszt opakowania, zabezpieczenia oraz nadania przedmiotu do sprzedawcy. Tym samym informujemy, iż paczki odsyłane do nas za pobraniem nie będą odbierane. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości.

Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, wraz z całym kompletem metek. Prosimy również o dołączenie formularza odstąpienia od umowy. Zawarty w przesyłce formularz usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.

Zalecamy odesłać produkty na Poczcie Polskiej najtańszą formą wysyłki rejestrowanej. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki. Ten sposób jest najtańszą formą zwrotu, która gwarantuje śledzenie twojej paczki. Zależy na nam tym, aby Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru.

Podkreślamy, iż zwrot wysyłane do Nas za pobraniem nie będą odbierane. 

Zwroty należy odesłać na adres:

Bigotka Sp. z o.o.

u. 11 Listopada 2

64-600 Oborniki

Formularz zwrotu: Formularz zwrotu

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w naszym sklepie. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest zgodnie z wyborem opcji przy składaniu zwrotu

Reklamacja

W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru klient ma prawo odstąpienia od umowy. Klient możne skorzystać z wymiany produktu na taki sam bez wad, obniżenie jego ceny lub zwrot. Skontaktuj się z Nami w celu zgłoszenia reklamacji.

Formularz reklamacji: Formularz reklamacji

Produkty należy odesłać na adres:

Bigotka

ul. 11 Listopada 2

64-600 Oborniki

Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.